Biurko JAY 90cm szkolne pod komputer wolnostojące biały wysoki połysk

336.59zł netto

336.59zł

  • Biały wysoki połysk
Czas wysyłki tego produktu wynosi 3 dni robocze.



Przesyłka kurierska - przedpłata ( kurier ) Darmowa
Przesyłka kurierska - pobranie ( kurier ) Darmowa

Dodaj do listy życzeń

88 361 26 48  (pn-pt 9:00-:17:00)

sklep@matkam.pl

Opis produktu

Biurko JAY 90cm szkolne pod komputer wolnostojące

Biurko JAY to ciekawa propozycja stworzona w odpowiedzi na potrzeby oraz oczekiwania odwiedzających nas klientów.

Idealne pod komputer doskonale sprawdzi się zarówno w biurze, jak i pokoju dziecięcym bądź młodzieżowym, pozwalając na pracę oraz naukę w odpowiednich warunkach.

Mebel łączy w sobie interesujący wygląd, funkcjonalność oraz dobrą jakość wykonania dzięki zastosowaniu trwałych, wytrzymałych i odpornych na zarysowania materiałów.

Białe meble nieustannie cieszą się ogromną popularnością, świetnie łącząc się z dodatkami we wszelkich kolorach.

Przedstawiona propozycja doskonale sprawdzi się zarówno w klasycznie urządzonych, jak i nowocześnie zaaranżowanych wnętrzach, zaspokajając potrzeby nawet najbardziej wymagających osób.

Zachęcamy również do poznania innych propozycji pochodzących z tej oferty, które w połączeniu z prezentowanym biurkiem pozwolą stworzyć praktyczne, ponadczasowe wnętrze.

CECHY:

- płyta laminowana grubości 16mm odporna na ścieranie

- krawędzie oklejone obrzeżem ABS


- szuflady i półka pod klawiaturę poruszają się na metalowych prowadnicach rolkowych

-  wewnątrz drzwiczek znajduje się jedna półka




WYMIARY:

- wysokość: 76,5cm

- szerokość: 90cm

- długość: 50cm

- wysokość przestrzeni na nogi: 61cm


- szerokość przestrzeni na nogi: 53cm


MEBLE PRODUKOWANE SĄ W POLSCE PRZEZ POLSKIEGO PRODUCENTA.

DODATKOWE INFORMACJE:

Meble wysłane są w paczkach do samodzielnego montażu.


W paczce znajduje się instrukcja i wszystkie elementy potrzebne do złożenia.

Kształt Prostokątny
Szuflady 1 szuflada
Drzwi 1 drzwi
Półka na klawiaturę Tak

30 innych produktów w tej samej kategorii: